Thursday 18 August 2011

Please don't leave me ..

 
                                                              Noor Imani Mutiara Binti Rusli
                                                                             14
                                                                      TMS
                                                                    5 . 11 . 1997

ha... nampak kn kawan aku kat atas tu.. dulu awek aku but skang jadi kawan yang aku paling rapat..
petang tadi baru jumpa die.. saja lepak lepak kat taman n ajar die MT .. pastu die ade bawak buku die something  like diari lah.. aku slalu tengok die tulis dalam buku tu.. tapi die tak bagi aku bace konfirm ade secret.. but tadi aku merayu kat die n die bagi.. after aku bace aku nangis depan die.. die ade tulis dalam buku tu yang die tak kn hidup lame.. die ade penyakit.. die ade tulis yg penyakit die dah teruk tapi die tak nak ckp die ade penyakit ape.. Imani please jangan tinggalkn aku.. kalau kau takde nnt sape nak lepak ngn aku kat taman. muka lawa sape lagi aku nak tengok.. nnt takde sape aku nak ajar mt lagi.. nnt takda sape nak gembira kn aku walaupun kau bukan milik aku.. weyh.. please la jangan tinggalkn aku.. aku sayang kau macam adik aku sendiri weyh.. kalau kau takda nnt sape lagi nak buat aku selalu tergelak dengan lawak kau... dengan sape lagi aku nak luahkn perasaan aku kat kau.. nnt sape nak jadi BFF aku bile kau dah tak de nanti..aku tau kau kuat untuk menahan rasa sakit yg kau alami tu.. kau jgn ckp bukan bukan tau.. aku akan selalu doakn kau supaya kau hidup lame lagi weyh..

No comments:

Post a Comment