Wednesday 1 June 2011

KENANGAN AKU BERSAMA KAU


assalamualaikum... dh mkn?? dah mandi?? sehat??kalaux sehat cepat cepat makan ubat nnt x sempat nk bace post nie..hehe.. hari nie nak cite balik pasal kenangan aku ngan die..sebab bile aku dh kt Australia nie teringat plak kt kenangan aku ngan die bile berjauhan..biaselah tu..rase berat hati je nk tinggalkn die..

hurm...12 May hari kitorang kapel...tau aku lamar die kt pizzahut tu..siap bg cincin lagi mcm nk khawin kn..aku melutut pastu aku ckp "will u be my girl.."n die kte die nak..pastu aku sarungkn lla cincin tu kt tgn die..pastu aku belanja die makan pizzahut..main suap suap plak..aha..semasing comot..klaka gile..
n then 15 May..aku ajak die dating ngn aku kt sungai..ha sje nk ambil angin segar kt sungai tu..pastu aku ajak die mandi sungai tapi die x nk..pastu aku main simbah simbah air kt die...habis basah baju die..pastu die balas balik...dh dua dua baju basah kuyup..pastu aku kejar die...dalam senyap senyap aku peluk die dari belakang..haha...pastu die tolak aku kt air..habis basah kuyup...pastu die dh x nk main kejar kejar d..die kate die dh penat..pastu kitorang duduk kt satu batu besar...pastu die kte die sejuk....aku bukak sweater yg pakai pastu bg die pakai sweater aku..time tu hujan..terpakse la berteduh kejap..pastu aku ade bawak gitar aku time tu.. n kitorang nyanyi la sme sme..
nk tau x lagu ape...lagu "aishiteru by zhifilia ngn lagu aku masih sayang by ST12"
tu je la nk citer hari nie..banyak sgd kenangan ngn die..haha... rindu kau gile IMANI..

No comments:

Post a Comment